Újabb infó
xy 2006.08.03. 10:53
A www.shacknews.com egy interjút tárt ország-világ elé, melyben David Craddock, a Need For Speed: Carbon producerével, Scott Nielsonnel beszélgetett. A két oldalnyi betűrengeteg régi és új információkat is elénk tárt. Boncolgatták a Canyon Duel játékmódot, a Csapatalapítás lehetőségét, a Városrészeket, az Auto Sculpting-ot, a Drift játékmódot, illetve egy játékmód száműzését. Kérdeztek az Online módról is, de a válaszadás elmaradt. Csak az új dolgok lesznek kiemelve, a régiekről már mindenki amúgy is értesült.
1. Csapatunk karbantartását a jól megismert Safehouse-ban végezhetjük. Csapatunkba meghatározott számú tag vehető fel. Minél híresebbek vagyunk, annál több ember akar csatlakozni hozzánk – hírnevünket a jól megszokott módon, bandavezérek legyőzésével, versenyek megnyerésével emelhetjük. A játék elején kevés ember áll rendelkezésünkre, de ezek jutalom nélkül csatlakoznak a csapatunkhoz, ám a játék végére már tömérdek számú emberből válogathatunk. Viszont csak azután csatlakoznak hozzánk, miután lecsengettük nekik bérük első részletét.
2. Minden versenyre csak EGY csapattagot vihetünk magunkkal a Safehouse-ból, akit vezetési stílusunknak megfelelően választhatunk ki, a versenyek megkezdése előtt.
3. A versenyek alatt csapattagunkat billentyűk megnyomásával vezérelhetjük. A csapattagunkat és az ellenfeleinket könnyen megkülönböztethetjük, a versenyek során a csapatok közösen megbeszélt kocsi-színének és kocsilogójának köszönhetően.
4. A térkép különböző térségekre lesz felosztva, melyeken belül kisebb területeket kell megszereznünk Palmont City uralmáért. Minden terület megszerzésével új kocsik, speciális alkatrészek és más jutalmak vállnak elérhetővé számunkra. A területek megszerzésének vágyát nem csak szándékunkkal, hanem a versenypályák uralásával is érzékeltetnünk kell. Bizonyítanunk kell rátermettségünket a területet uraló csapatnak. Erőfitogtatásunk kiteljesedésével azok az autótípusok vállnak elérhetővé, amelyekkel a területet uraló csapat is rendelkezett.
5. Az újgenerációs Autosculpt mellett helyett kaptak a régebbi NFS-ekben megismert tuningolási lehetőségek is.
6. A nagy visszatérővel, a Drifttel sokat foglalkoznak a fejlesztők. Az új pontozási rendszer mellett megpróbálják jobban éreztetni a sebességet. Szeretnék jobban visszaadni a kocsink egyensúlyozásának rabul ejtő érzését, ahogyan technikásan farolunk a kanyarokban, elkerülvén a fallal való ütközést – egyszerűbben: a kudarcot. A Underground 2-ben profin driftelők a Carbonban az újoncokhoz hasonló tapasztalattal rendelkeznek majd, a két játék irányítási eltérései miatt.
7. Az Underground, az Underground 2 és a Most Wanted nagy gyermeke, a Drag ezúttal búcsút mond. Újabb feltűnése a jövő és az elkövetkezendő Need For Speed-ek kérdése...
|